~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~ Vår totalrenovering av PALATSET

Uppdaterar mer sällan nu när vi är "färdiga", eller det blir man aldrig.

tisdag, april 08, 2008

En UPPDATERING


En uppdatering med nästan ett år gamla bilder. Adams rum som är så fint här är INTE Adams rum längre utan Josefs. Men här är en FÖRE och en EFTER bild när vi renoverat och rummet var Adams.

Vi har INTE spjälsängen i sovrummet för Josef har eget rum nu men före/efterbild.

Till sist hallen då och "nu".


Matrummet som vi hade det innan. Nu lite annat. Måste ta nya bilder i morgon.

7 kommentarer:

Klockan 9:24 em , Blogger ankiann sa...

Så kul att få se! Tycker om att titta in hos andra :)

 
Klockan 2:10 em , Blogger Frida sa...

Vad roligt att renovera! Jag stormgillade barnrummet! Men jag måste erkänna att jag gillade äldre matsalen bättre. Den nya var lite för mycket offentlig miljö för mig. Men å andra sidan gillar jag ju gammalt... för det mesta. Stort grattis till genomförd renovering!

 
Klockan 9:24 em , Blogger Celia sa...

Vad kul med lite inredningstips för storfamiljen. Själv har jag sju barn, så det behövs smarta tips.
Vill ha din stora soffa.

 
Klockan 9:38 em , Blogger Sessan ☆ Prinsessan sa...

WOW vilken kreativitet!! Me like ;)

Tusen tack för kommentaren i min blogg!!

Är det denna bloggen du använder mest eller är det någon av de andra?

Stora kramar & njut kvällen♡

//Sessan

 
Klockan 7:59 fm , Blogger Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad kul att se så många före o efter bilder..å vad fint det blir!! Man blir bra sugen själv att "pyssla om lite" här hemma!

Ha en bra dag!

 
Klockan 4:09 fm , Blogger Annelie sa...

snabbt65Jag säger som dig *PHUU*, med alla den renoveringen ni har gjort.
Men jisses vad snyggt allt vart, kan förstå du är riktigt nöjd.

Vad lång tid tog renoveringen..??

Du har snygga gardiner.. :o))
(är nämnligen ett gardin-freak)

Ps. hittade hit via Vicki´s blogg Ds.

Hälsningar Annelie

Kika gärna in på min blogg också.

 
Klockan 9:54 em , Blogger Hjärtan på tråd sa...

Hej!! Tack för titten...
Jag har bott på Kilallen, men jag flyttade ihop med min kille på Norrängen(Huskvarna)för ca 4 år sedan.
Men vi flyttade till hus för ca 3 veckor sedan... =) dock fortfarande Huskvarna bo! =)
Mitt hjärta kommer alltid slå extra för Jönköping. =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida